tisdag 11 oktober 2011

Vaksamhet

Vi lever i en värld där väldigt mycket är turbulens och även i vårt eget lilla land.
Rasistiska organisationer försöker på olika sätt klämma sig in i den rumsrena miljön, jag själv blev utsatt för det. Jag fick dels en mejl från tandvårdsskadeförbundet och en delad länk från en vän som jag känner i facebook, budskapet handlade om Kalle Hellbergs information om trådöst m.m. och där AFS fanns i en bakgrund som jag inte reagerade på.
Tack vare vänner som uppmärksammade detta och tog kontakt med mej, är det nu bortplockat.
Det gäller att vara vaksam och speciellt på morgonen när man öppnar den digitala posten.
Jag tar helt avstånd ifrån deras verksamhet och vill under inga förhållande medverka till att förmedla de rasistiska organisationernas budskap vidare.

Vi ska vara rädda om varandra  / Egon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar